dinsdag 1 december 2009

Winner Amsterdam

Zaterdag naar de winner geweest, niet zo heel veel foto's gemaakt deze keer, gewoon lekker zelf genoten en gekeken en vooral geshopped
tja sommige vrouwen leven zich uit op kleding enzo, ik leef me uit op hondenspul LOL
ze blijven geweldig mooi die husky's


Ach gossie wat een goede loebassen, die leonbergers, tinus helemaal verliefd op het ras



klein kindje met mega mastiffs aan de wandel

prachtige newfoundlander
Hollandse smous
kei leuk was het, lekker winkelen en hondjes kijken

4 opmerkingen:

Tinus zei

Ja het was heerlijk. Lekker geshopped en veel gelachen.

madcorona zei

gelachen ja, vooral in de parkeer garage, wist dat mijn auto hoog was, maar zo hoog :):):)

aussie zei

ja, husky's ook echt mijn ras, het is dat je ze niet lekker los kan laten,
anders had ik er al lang 1 gehad!

leuke foto's.

WolfDen zei

Die opmerking van de garage voorspeld niet veel goeds....