zaterdag 21 november 2009

Another scooter day



VAnochtend weer een scooter dag, we gingen stroef van start, maar kalis vond het al snel weer okay dat enge ik er ook was en liep prima met mahika mee
uiteindelijk toch ruim 2 1/2 uur gescooterd, het laatste half uurtje was eigenlijk te veel, maar ja je moet toch terug naar de auto he en het was ook nog eens vreselijk warm voor de hondjes
maar we hebben weer genoten deze ochtend

ff rusten












Rare beesten die koeien, of niet ka??



Mooi span zo






Alle 3 naast elkaar, lekker doorploegen door het natte gras


8 opmerkingen:

WolfDen zei

Ja als je een ochtendje voorspelde regen wilt vermijden kom je ineens in een veel te warm bos....niet alleen de hondjes hadden het warm maar ik ook in winter outfit.
Het was wel weer enorm genieten!

WolfDen zei

En vandaag is het super weer...veel kouder en ook nog zon...pffff je weet het hier in NL toch nooit hè!

aussie zei

mooie foto's zo met het zonnetje erbij!
super!

aussie zei

hey, gea. nou we toch aan het praten zijn,
ik vraag me af waarom je als derde hond een beauceron gekozen heb,{ook leuke honden,begrijp me niet verkeerd} maar waarom niet nog een indian dog?

madcorona zei

nou de oude lijn aidogs is op he, de nieuwe die zie ik niet zo zitten
en finn is van mijn dochter, ze wilde graag een grote hond, nou dat weet ze LOL
fijn karakter heeft hij hoor, maar ik hou toch meer van de natuur honden denk ik
kortom ik wil er nog een hondje van mezelf bij, voor de step en frisbee en racen enz enz, das niet echt mogelijk met een beauceron, hoewel finn heel goed is met de frisbee, maar toss and fetch, geen freestyle natuurlijk

aussie zei

okay, ik begrijp het, mischien is een kelpie iets voor je! 'lol'
{ heel veel engerie, geloof me!}
succes met het uitzoeken van een hondje

Kaya-Sioux zei

Trouwens .... waar ga jij in godsnaam een tweede Kaya vinden ????
En durf nu niet zeggen dat ze niet perfect is hé !!! Je ziet ze gewoon heel de tijd inhouden om niet TE snel te gaan.....

madcorona zei

ik zal nooit meer een tweede Ka vinden Karl
maar laten we eerlijk zijn, mijn Ka loopt in haar eentje terwijl yvon er twee voor de step heeft, snappie hem..LOL LOL