zondag 6 december 2009

door de modder ploegen

Voor dag en dauw waren we al in Chaam, we moesten zelfs ff wachten tot het licht genoeg was om te scooteren
Q en FF waren er ook bij, hoewel Ka niet al te blij was dat FF naast haar Q liep
Yvon en Mahika natuurlijk


De dames hadden er een heel goed tempo in, het was dan ook een goed temperatuurtje om te scooteren en lekker door de modder ploegen vonden ze ook heel leuk

Ahum, dit is de enige foto die ik plaats, even een foto maken van Q en FF, maar FF was zo blij me te zien dat ze van het pad afging en recht op ka en mij kwam afgeraced, dat was echt teveel voor Ka die al aardig de pik op FF had, maar de bruatileit om recht op mij af te rennen, tja
dus kaboem ka vloog over de step naar FF toe om haar mores te leren, helaas hing ik ook nog aan het touw en ging onderuit, klets in een dikke laag modder, ja ja lachen hoor!!!!!



Afstappen en samen door de modder ploegen, het was zo nat dat er zelfs ijzeren platen in het bos waren gelegd, maar ja nat is nat he
Dan toch maar weer over het fietspad
Nat en blubberig, maar weer keileuk

5 opmerkingen:

Tinus zei

Ziet er weer goed uit. Ik lijk het maar niet voor elkaar te krijgen om mee te gaan. Gelukkig hou ik nu Sky (en mijn) conditie een beetje op peil met de behendigheid.

WolfDen zei

Was lekker glibberen...gelukkig zijn er ook fietspaden.

Toch jammer van die ene foto...lol

aussie zei

ik ben toch wel erggg nieuwschierig naar die 'ene' foto !

madcorona zei

NO COMMENT!!!!!!!!!!!

wolvinya zei

Ik vernam dat er illegale foto's van Gea de ronde doen, dus kwam even checken. Maar helaas, censuur natuurlijk...