maandag 4 juli 2011

Draglure racen

Gisteren weer eens heerlijk wezen racen met de hondjes, wat een plezier hebben ze gehad ( wij ook trouwens)
 Als eerste onze Finnemans, tjonge wat een enthousiasme, loeien en daar gaat hij,
helaas kan hij nog steeds niet kiezen tussen zwemmen en racen en blijft de lure het water insleuren waarna hij er gewoon niet meer uit te krijgen is
 Whoehoehoehoehoe



 Ka fanatiek als altijd
 ik heb je!!!
 Damn, al dat zand in mijn ogen
 kijk eens wat een focus op de lure, prachtig

 En dan onze kleine man, geweldig fanatiek


 en hij duikt echt op de lure om hem daarna vakkundig "dood" te schudden
hij is zo klein tegenover die grote lure dat je hem soms niet ziet en ja dan heeft hij hem te pakken en draai ik gewoon de lure door
Storm blijft hangen ,tsssssssssss wordt gewoon meegesleurd door die lure, sorry Storm had het echt niet gezien totdat je een paar keer over de kop ging
zo ik heb het gezegd dames,spaart jullie weer een hoop hints hints :)

Alle foto's zijn deze keer van Yvon, ik was ff fotomoe en had geen zin om te fotograferen, komt bijna nooit voor, maar nu dus wel
thnx yvon

3 opmerkingen:

Bo zei

jaaa was leuk :-D
Toch jammer van die nek-brace die storm nu dragen moet hoor ;)

WolfDen zei

Nou ik heb er nog wel 1 hoor...wat als ik stop roep en jij nog eens extra op de knop druk???? Gelukkig hing er dan dat keer geen Storm aan!!

wolvinya zei

Uhm, maar hoe peuteren jullie Storm dan uit dat apparaat? Met een vork?

Slimme Finn, meteen afkoelen erna, maar dan ook direct(!).

LOV~E~