donderdag 21 oktober 2010

Doggies mee naar de zoo

 Ka is een dagje meegeweest naar de dierentuin, het eerste half uur was ze danig onder de indruk van alle geluiden,maar al snel heeft ze zich herstelt
 waar zijn die puma's nou mam,kan er net niet bij zeg
 mmmmmmmmmmm negeren maar denk ik, niet te dicht bij hoor
 de jonge zwarte panter wilde alleen maar spelen, eerst flipte ka, maar al snel had ze door dat het spelen was

 leuk apies kijken
 en de caracal
                                     

deze jungle cat vloog ka vol aan tegen het glas, normaal gaat ze dan achteruit, maar nu niet en ze heeft zich dapper verweert


Op het eind van de dag vond ze het allemaal wel best en kon ze vol rust naar de beestjes kijken, brave ka
Mahika was er ook bij,die is al vaker in de dierentuin geweest en was de rust zelf

6 opmerkingen:

wolvinya zei

De dame (kuch; bitch...) heeft zeker heerlijk geslapen na dit wilde avontuur.

~E~

madcorona zei

ja hoor,maar we waren dan ook al ruim anderhalf uur wezen scooteren van te voren
als je aangevallen wordt en terug vecht,is niet echt mijn woord voor bitch eigenlijk, meer gewoon,tenzij je een enorm watje bent en met de staart tussen de poten maakt dat je weg komt,not my style, not ka's style :)
You know it: touch my dog and you touch me hahahahaha

wolvinya zei

Dan aai ik 'r wel, okay; dan aai ik jou dus ook!
lol

Kaya-Sioux zei

Geweldig toch hé. Eens Kaya altijd Kaya en dat is maar goed ook. Het enige wat je onze Kaya's kan verwijten is dat ze een beetje moeilijk met andere hondjes kunnen omgaan maar voor de rest zijn ze TOP !!! Go Kaya GO !!

WolfDen zei

Oh Mahika is alleen moeilijk met STENEN tijgers...lol

madcorona zei

thnx karl,kijk daar kunnen ka en ik tenminste iets mee :)