zondag 14 maart 2010

scooteren oostvoornse meer

zaterdag wezen scooteren bij het oostvoornse meer, weer eens wat anders voor de meiden
en jawel ze hadden er zin in, ruim 12 kilometer en ze vonden het geweldig, rennen rennen rennen en bergje op en af ook nog, geweldig, wat doen ze het toch goed voortaan, kicken
voor vertrek waren ze al helemaal opgewonden, leken wel een stelletje huskys aan de stake-out..lol...





ka vindt bruggen nog steeds eng, dus ze staat er een beetje bescheten bij, hahaha wegwezen!!!!


yvon en mahika natuurlijk ook van de partij, mahika loopt voortaan haar eigen tempo, helemaal geweldig toch

Heerlijk eens een andere omgeving, voor ons maar ook voor de hondjes en ze doen het zo zo goed, heerlijk tempo en na 12 kilometer nog niet eens echt vreselijk moe hoor, wel nee

13 opmerkingen:

WolfDen zei

Het was voor ons ook erg leuk weer eens een ander rondje te doen!
Ook fijn dat de beach club ons ook nog aan stond...hahahaa

wolvinya zei

Hey, leuk dat jullie nu ook eens hier de boel verkend/gestept hebben!!!
En super dat de dames het steeds beter doen!


LOV~E~

WolfDen zei

We hebben nog een reserve step hoor dus je kan best een rondje mee met je wolfjes!

madcorona zei

we hebben zeker een reserve step, so be my guest

wolvinya zei

Uhm, jullie willen mij in een sloot zien belanden?

Ik ga binnenkort eerst eens een rondje fietsen, dat wordt al spannend genoeg.

wolvinya zei

Ik heb de daad maar gelijk bij het woord gevoegd en daarnet ONZE ALLEREERSTE RONDE MET LEILANEY GEFIETST!!!!!!!!!!!

En het viel me reuze mee.
De heenweg was loodzwaar, ze bleef alle kanten op vliegen, maar eenmaal op de dijk, toen ze los konden en ik kon fietsen, begon ze het leuk te vinden en heeft heerlijk gerend.

De terugweg verliep dan ook iets makkelijker, gelukkig.

madcorona zei

geweldig zeg, dat is stap een, nog ff en ze kan voor de step

WolfDen zei

Wow Elke you did it!

En fijn dat het ook nog goed ging op de heenweg dan, maar dat was wel te verwachten.

Ja de volgende step euh stap is een step!

wolvinya zei

Krijg ik dan ook een wolvenmuts en mijn dames kuikentjes?

;-{}

madcorona zei

wolvenmuts mag je lenen enne kuikens mogen ze houden..lol...dus wanneer ga je mee??

wolvinya zei

Eh, jullie weten dat ik nogal accident prone ben? Zo ook mijn dames.

madcorona zei

oh dat maakt niet uit hoor elke, als nieuweling ben je toch zeker 3 keer aan de beurt om op je plaat te gaan..LOL

wolvinya zei

Je wilt gewoon weer zo'n zeer leuk filmpje kunnen maken (ik heb net die van 2 jaar terug van Yvon, die een aantal keren goed contact met de aarde maakt, weer gezien. En ja, die blijft leuk!).

Helaas zouden mijn dames niet stil blijven staan na een smak van mij, maar ze zouden juist vluchten met zo'n eng ding achter zich aan klepperend, waardoor ze dus echt nooit meer zouden stoppen.

Nee, dan maar lekker fietsen met de wilde wieven gewoon los.