zondag 14 februari 2010

Mushing bij Lowlandspack

Vandaag naar lowlandpacks geweest ,in koningslust, geweldig, de hele dag met de husky's en natuurlijk zelf op de kar, zelf sturen en halverwege omwisselen met bo
Eerst alle 24 honden in de auto krijgen een dagtaak opzich, deze denkt gaan met die banaan waar wachten we nu weer op

Alle honden eerst aan de stake-out

En daar gaan we dan, ik mag eerst sturen, dat valt nog niet mee zeg als je een lichte step gewent bent
Joepieeeeeeeeeee daar gaan we, bergie op bergie af, echt wel kicken
Nu is bo aan de beurt om te sturen
Bochtje makenja ja gaat super BoEn dan zijn we al weer op het einde van de toch, jammer jammer jammer
Niet alle hondjes vinden elkaar leuk natuurlijk, vooral niet tijdens het inspannen

Honden verzorgen en uitspannen

En allemaal weer terug krijgen in de bus, en naar huis
jammer dat het voorbij is ,was super, echt waar
enne bo is nu ook verslaafd !!!!

13 opmerkingen:

WolfDen zei

Ziet er super gaaf uit hoor zo samen met Bo en huskies! Lekker parcourtje met heuvels en bochtjes, het echte werk. Alleen nog ff en je hebt echt husky fever!!

madcorona zei

het mush fever heb ik al, sinds dat tochtje met karen
maar ik wil echt geen hus, steeds een hartverzwakking als er een perongelijk los is, want dan zijn ze weg he, das niks voor mij

Kaya-Sioux zei

HHmmm dat heb ik met mijn KS !!!
Maar zou ook wel eens op zo een kar willen zitten moet echt geweldig zijn hoe die te keer gaan !!
Maar ze hebben hetzefde karakter als de Kaya's onder elkaar.

madcorona zei

Echt waar karl loopt KS weg, damn
de reden dat ik zo graag met ka werk is omdat ik haar 200% vertrouw, als ik tegen de grond knetter staat ze meteen stil en ze is met geen 200 paarden of honkbalknuppels bij me weg te slaan, waar ik ben is zij ook, cool
maar die hussen die lopen gewoon door hoor als je op je plaat ligt, daar zou ik dus niet tegen kunnen

madcorona zei

oh ja karl, je kunt dat ook hoor
kijk maar op www.lowlandpack.nl
er waren kei veel mensen die het nog nooit gedaan hadden
so go for it!! make your dreams come true

WolfDen zei

Ja Karl ik wil ook wel foto's zien van jou op de kar!!

WolfDen zei

I agree, heerlijk zoals onze hondjes stil staan als wij stil staan. Aan de andere kant als ze niet willen gaan ze ook niet...

madcorona zei

er zijn ook hussen die niet gaan hoor, of hun eigen wil hebben en zo halverwege ophouden met trekken, nee ik houd het lekker bij mijn eigen mixje

aussie zei

WAUW! ben zooo jaloers, ik ga gelijkt kijken of ze zoiets ook hier hebben,
alleen al door jullie foto's ben ik ook verslaaft!
en je haalt de woorden uit mijn mond over husky's, als ze niet weg lopen, had ik er al lang 1 gehad, maar ik wil ook een hond dat bij me blijft, dutchy loopt echt nooit aan de lijn, heerlijk.

Kaya-Sioux zei

Tja.... verschil moet er nu eenmaal zijn dames ... ook onder zusjes !! Ook goed om weten is dat ik KS niet laat loslopen (of toch zeer exceptioneel) en jullie weten wat ik daarover denk maar ik respecteer iedereen zijn mening hierover. Maar zie hier in ons bos elke dag zogenaamde goede baasjes die hun hond perfect baas kunnen tot.... deze op een andere hond afstormt ! Dan worden ze nog boos ook als je hierover een opmerking maakt. Gevolg reeds drie behoorlijk gewonden in minder dan een jaar. OK onder die laatste eigenaars sorteren jullie natuurlijk compleet niet maar met KS die al niet de eenvoudigste is, maakt dat alles net nog iets moeilijker.

iilandia zei

now that looks like fun!

Tinus zei

ziet er echt geweldig uit! Er zal wel super snel zijn gegaan met zoveel huskys ervoor

madcorona zei

LOL zie nu dat we KA en KS hebben, lachen