woensdag 13 januari 2010

Mushing

een keer op de slee in de sneeuw, helemaal geweldig, bedankt karen dat we eens mochten proeven,helaas ben echt helemaal om ,ik wil ook een slee en natuurlijk nog een hond erbij !!!
beetje eng in het begin, slee is toch echt wel ff anders als een dogscooter, maar dat was snel over en we konden van de fantastische tocht genieten




fun, fun,fun,fun,fun,fun etc
Mahika & Kaliska
Yvon met mahika en kaliska, ze deden het geweldig

Karen met haar span


Tolinka halfbroertje van Kalish


Need i say more, this pic tells it all

6 opmerkingen:

WolfDen zei

Ja ik heb ook last van "mushing fever", zit er heel de dag al aan te denken.
Ik vond het echt zo super leuk!!

wolvinya zei

Mochten jullie echt zo dwaas zijn om voor zo'n slee te sparen ( en ja, dat zijn jullie beiden) dan wens ik voor jullie nog vele winterse seizoenen vol sneeuw!

~E~

aussie zei

echt super,! dus dat wordt een husky voor jou erbij,,hahaha,
kan me goed voorstellen dat jullie nu verslaaft zijn.

aussie zei

p.s ik mis wel kaya,,,,

iilandia zei

nice happy dogs mushing.

madcorona zei

ja ka kon niet mee he, die kan een slee niet alleen trekken en inspannen met een andere hond is niet echt een optie voor Ka..lol