maandag 12 oktober 2009

teamfoto dogtrail 2009 gemaakt door cunos


9 opmerkingen:

WolfDen zei

Brings back memories already!

madcorona zei

yep was weer reuze gezellig, hoewel we een na laatste geeindigd zijn, duhhhhhhhhh ze hebben vast de tijd dat we met jou bezig zijn geweest er niet afgetrokken

Kaya-Sioux zei

Meedoen is belangrijker dan winnen dames !!! Remember ook dat je eerst de gewonden moet verzorgen !! Zodoende is het zelf een geweldige uitslag !!! En de hondjes die zijn gewoon top.

Tinus zei

Ja hier staan we nog allemaal ongeschonden en met al onze spullen op LOL

WolfDen zei

Gewonden verzorgen??? Wanneer dan??? Je bedoeld nadat ze eerst uitgebreid een fotoreportage hadden genomen?? En dan heb ik het nog niet over alle grapjes en grollen over mijn duimpje! Oh ja uiteindelijk werd ik dan grof met m'n hoofd tussen m'n benen geduwd....en werd ik dan toch nog goed verzorgd door de "hoofd"zuster!

iilandia zei

looks like a winning team...rock it!

madcorona zei

nou ja zeg, yvon, nog een beetje klagen ook zeg, het was wel mijn vrije dag he, vergeet dat niet,duhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

aussie zei

je laat ons wel wachten op die foto's he!
madcorona.

madcorona zei

sorry aussie, ja het duurt lang he, bijna al weer dogtrail, druk druk druk, maar ik doe mijn best hoor