maandag 1 juni 2009

Opendag racebaan Geldrop

Open dag bij de racebaan in geldrop en natuurlijk waren wij aanwezig,sky vindt het allemaal super spannend en ze heeft geweldig gelopen achter de draglure
Emiel heeft zich over ka ontfermt, zodat ik foto's kon maken, thnx Emiel
Me and my sweet girl

Ka's favoriete plekje als de lure voorbij komt


ff knuffen met sky

Kaya-Lola was ook van de partij en heeft ook geweldig gelopen

Veel whippets en greys natuurlijk

Maar ook airborn LOL jack russels

Ridgebacks
kruisingen
Alaskan Malamutes, jawel en rennen dat ze kunnen, geweldig


Deze chihuahua ziet er toch uit om op te vreten, super race doggie!!!


Kaya lola in acti


Border versus greyhound in de race!

Sk

Ka rende rechtstreeks op mij af ,terwijl ik daar al minstens een uur op het eind van de baan zat om foto's te maken, maar ze rook welke kant ze op moest en de lure kon haar niet boeien, eerst maar eens ons mam terug vinden
Jack russels
Whippets

Een geslaagde dag, met veel zon en veel verschillende hondenrassen, volgend jaar weer, dan nemen we finny ook mee

5 opmerkingen:

Kaya-Sioux zei

Het blijft me steeds verbazen hoe goed onze dames op elkaar blijven gelijken ! Al denk ik dat mijn Kaya het meer voor de motor van de lure zou hebben (Om het lawaai)en daar zou achteraan gaan. Leuke foto's en die sluikreclame voor Canon (lol).Leuke dag voor alle hondjes zo te zien.

Tinus zei

Het was een superdag! lekker weer en veel verschillende hondjes, altijd leuk natuurlijk

WolfDen zei

Jammer dat ik er niet bij kon zijn dit keer.

Was weer leuk zo te zien!

wolvinya zei

Supergave foto's!!!!

Die Chihuahua is echt amazing!!!!!
Wat is het toch een stoer ras.

LOV~E~

iilandia zei

nice job to all the dogs racing.