maandag 4 mei 2009

Indiandog wandeling



Ka meets her friends from the wolfden clan and is so so happy


Elke met lavinya
Elke,lavinya,bo en Finny, arme Finn was danig onder de indruk van de opdringerigheid van Lav LOL die meteen met hem in de put wilde duiken

Gisteren heerlijk gewandeld met de indiandogs, opkomst was niet slecht en het was natuurlijk prachtig weer om over de heide te wandelen





Bo met Finny en Tinus met sky

Emiel met Finny en mijn sleurmuts Ka, thanx emiel voor het rondslepen van ka, zou iets te veel zijn voor mijn rug momenteel

Ka's clan

Finny
Tinus met Sky, Bo met Finny


De wolfden clan!!! alle hondjes inclusief Ron waren aanwezig

Navaho
Lamoka
HEt hele spul bij elkaar
Lavinya en Comanche
Kaliska
Mahika
Nogmaals emiel met (mijn??) Ka


Miko
Diablo
Brego
Toon met Kanti

Diablo en Brego


Bo met Kanti

Kanti
Hinto
Red Kaya

Red Navaho and Sioux
Red Navaho

Sioux
En de afterparty natuurlijk, ook reuze gezellig


7 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk! Was al op zoek naar foto's van de 3 mei wandeling van AID's.
hier dus alvast wat gevonden, met dank! (Brégo heeft HANGoren?!)
met groet uit belgie!
francien en zus van Brego, Petah
(geen hangoren)

iilandia zei

the only thing that's missing on the Indian Dog hike is OoRah and Trixie (and their momma of course). oh yeah, would have been a party for sure!

;)

looks like a fun time had.

Finn is hot!

always good seeing Elke and Lav in the mix.

WolfDen zei

Iilandia we sure did miss you!!

Francien er volgen op de weblogs vast meer foto's!

wolvinya zei

Leuk nagenieten zo!

Tjonge, Lav/Vin en ik zijn wel zwaar vertegenwoordigd(!).
;-}


LOV~E~ & Lav

Tinus zei

Was echt heel erg leuk en ja ik zal vannavond ook mijn blog updaten. Is hard nodig! LOL

Kaya-Sioux zei

Geweldig jullie zo bezig te zien... terwijl ik hard aan het zweten was ..in mijn vakantie. Heb nu ook geleerd dat een zekere " Ron" tot het ras van de Indian Dog behoord....
Dat Ka geen tafelmanieren heeft. Maar dat het een fantastische dag is geweest voor allen. Knap gedaan !!!

Bo zei

was erg gezellig! en een goede training voor finn (dogtrail 2009)
het was een moeilijke start voor hem maar het einde was zoals yvon dan gilt: positief afgesloten! (jaja kapitein ;) )