maandag 15 december 2008

dogscooteren in chaam





zelf een heeeeeeeeel klein stukje, ff voor het gevoel weer en de foto natuurlijk


heerlijk echt waar al was het maar 5 minuten, inclusief dat vreselijke corset









Yvon met comanche en Mahika, ook voor comanche maar heel even daarna is hij lekker met mij aan de wandel geweest en ging yvon alleen met mahika door met scooteren



Tinus met sky en ka, thankx voor het meenemen van ka , heeft ze ook weer wat beweging



ka zit ongeduldig te wachten in de auto terwijl ik tinus help met de scooter en het inspannen van sky






Zeg Emiel waarom wilde je nou perse zonder zadel HAHAHAHA



zondag wezen dogscooteren met yvon,tineke,emiel en de doggies, ka,sky,mahika en comanche.

ka en sky samen voor de step van tinus, emiel voorop met de mountain bike

ik heb maar een heel klein stukkie ff geproefd met ka en sky en ben daarna braaf met onze ouwe comanche gaan wandelen

ook wel leuk, maar toch ik zou liever scooteren, maar wie weet volgend jaar weer nieuwe ronde nieuwe winnaars

in ieder geval alle doggies hebben zich uitstekend vermaakt, emiel heeft de hondjes geklokt en topsnelheid was 25 km per uur, niet slecht voor de eerste oefenronde in 5 maanden, toch??

2 opmerkingen:

WolfDen zei

Was weer enorm kicken na zo'n tijd om met de hondjes en step door de bossen te racen!

Kaya-Sioux zei

Oeps.. ik zie dit pas in 2009 maar leuk dat je er terug aan kan proeven. Hoop jullie dit samen meer te zien doen dit jaar. Sorry, blijkbaar had ik een verkeerd volg adres voor je blog en zodoende. Zal dit in 2009 veel beter opvolgen !!