zondag 9 maart 2008

dogscootering, sorry yvon maar hij is zo LEUK

9 opmerkingen:

WolfDen zei

Wel ja laat heel de wereld maar zien hoe ik twee keer onderuit ga!
Kijk dat ik nu iedere keer m'n leven waag voor een filmpje en voor jullie het ruige terrein als eerste moet ontdekken!!

Anoniem zei

hoezo muts ik was toch ook aan het filmen, maar ik ga niet op mijn bek hoor hahahhaaha

WolfDen zei

Geen commentaar

Anoniem zei

dat dacht ik ook LOL

Kaya-Sioux zei

O ja.... nu nog wat heuveltjes inbouwen hé. Maar eerlijk het is een goede reportage geworden, besluit eerst filmen en foto's maken, dan pas helpen.
Trouwens wel wat voorzichtig zijn hoor !! Stuntvrouwen.

wolvinya zei

Gea! Het is nu wel heel duidelijk dat jij dan toch eindelijk 'de gevallen vrouw' af bent(!!!!!).
:-0

LOV~E~

WolfDen zei

Maar ik geef graag het stokje door aan Tineke.....oh ja die moet dan maar 3 keer gaan liggen anders wordt het zo gewoon!

madcorona zei

TGik ben geen gevallen vrouw meer joeheeeeeeeeeeeeeeeee

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.