zondag 24 juni 2007

aid stand waarloos belgie 23 juni

Vreselijke regen vandaag, maar ondanks dit hebben we een leuke dag gehad, leuke stand,en tussen de buien door onze demo's

guy met tokota

yvon en Mahika doggie dance

ka met frisbee demo

Joehoe eerste body flip


Navaho speuren

Jip met de pas aangekomen pup Hinto

Yvon met Hinto

Navaho deed een geweldige demo speuren

FF kijken of Ka ook kan speuren, Ja hoor ze heeft de bal zo gevonden

Mahika showt steelt de show met doggie dance



Ka en Jip even een moment van rust

Kaya showt de tassen

En Mahika natuurlijk ook



Proost na een natte dag

5 opmerkingen:

WolfDen zei

Ja het weer was goed als je van regen houd.......Hoe gezellig kan een partytent zijn met 5 honden en 6 mensen eronder.LOL Guy heeft maar even voor ons schitterende foto's gemaakt. Bedankt Guy!

WolfDen zei

Oeps ik kan niet tellen....7 mensen alhoewel Jip niet bij ons kibbelende dames (en heer) wilde staan en lekker in de auto uiteindelijk ging zitten als er weer zo'n hoosbui over trok.

madcorona zei

ja ja yvon, heel veel regen he, wat heet een wolkbreuk is een beter woord, maar ach goed gezelschap maakt veel goed toch LOL

chrisnak zei

Spijtig van de regen, ja, maar ik voelde me goed tussen al dat vrouwelijk schoon in dat kleine tentje.....lol
Gaan we zeker nog eens overdoen, maar dan met goed weer

Josanne zei

Het ziet er ondanks de regen toch gezellig uit! En de demo was beslist geslaagd dat is op de foto's duidelijk te zien. Ik vroeg me al af wie de camera in de handen geduwd zou krijgen...LOL...
Móóie foto's Guy!!! Ik baalde er echt van dat ik op het laatste moment niet mee kon!